در هفته دولت انجام شد:
تابناک هرمزگان- مدیر ساخت و توسعه راه و شهرسازی هرمزگان از افتتاح چندین پروژه ساخت و توسعه راه و شهرسازی در پنج شهرستان استان هرمزگان تا روز چهارم هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۶۴۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ 28 August 2018

افتتاح  و بهره برداری از پروژه های ساخت و توسعه راه و شهرسازی در پنج شهرستان استان هرمزگان

 

به گزارش تابناک هرمزگان، علی علیزاده عنوان کرد: طرح های افتتاح شده شامل راه روستایی در شهرستان های بندرعباس، جاسک، بندرلنگه، خمیر و حاجی آباد است.

 وی درحاشیه بهره برداری از پروژه بهسازی محور فین گفت: این پروژه به طول 4.5 کیلومتر در فاز نخست با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول در ادامه افزود: وی در ادامه درباره راه روستایی شهرستان جاسک بیان کرد: ساخت راه روستایی خوش گیزو به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 630 میلیون تومان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر ساخت و توسعه راه و شهرسازی هرمزگان افزود: در شهرستان حاجی اباد نیز راه روستایی شاه پریان ، راه روستایی تمب شماگ و راه روستایی پور مازگرد جمعا بطول 18/5 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر22.5میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

علیزاده در خصوص راه روستایی شهرستان بندر خمیر با اشاره به تکمیل آن در برنامه های آتی این اداره اضهار داشت: در شهرستان بندر خمیر راه روستایی آرابی بطول 5/ 1و  راه روستایی نیمه کار بطول 2/5 مورد بهره برداری قرار گرفت که برای این دو مسیر 970 میلیون تومان هزینه شده است.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: در شهرستان بندر لنگه نیز بلوار ورودی گاومیری بطول 1/2 کیلومتر و با اعتبار هزینه شده 702 میلیون تومان با مشارکت دهیاری روستاها افتتاح شد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار